Nokia 2720 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 2720 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

yasp 03-01-2012
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Inmiddels heb ik deze mobiel meer dan twee jaar in mijn bezit en hij bevalt mij nog steeds zeer prima. De mobiel doet waar hij voor bedoeld is, nl. bellen en smsen, niet meer en niet minder. De 2720-fold heeft grote, degelijke knoppen die de telefoon zeer goed bedienbaar maken.
Verder is het tweede front-display met tijdsweergave erg handig; de telefoon hoeft dan immers niet te worden geopend. Ook kan het volledige telefoongeheugen worden gebruikt voor bericht-opslag, zodat niet bij 200+ berichten al irritante meldingen worden gedaan dat er smsjes moeten worden verwijderd. Het bewaren van berichten maakt de telefoon overigens wel trager.
De bluetooth-mogelijkheid is ook erg handig en zeker geen overbodige luxe aangezien dit model niet met usb aan je pc kan worden gekoppeld.
Een klein minpuntje is dat het accu-klepje in mijn ogen net iets te gemakkelijk eraf kan worden geschoven.
Ben je op zoek naar een gsm met internetmogelijkheden, vele applicaties, een groot geheugen of icm goede camera, deze niet doen!
Ben je daarentegen op zoek naar een oerdegelijk, praktisch toestel met basisfuncties en een lange batterijduur, deze zeker doen!

jojamig 25-11-2013

Voor de gsm Nokia 2720 fold is er geen prijs beschikbaar. 2 jaar geleden kocht ik een gelijkaardig toestel wat heel effe duikelde in een emmer water. Er verschijnt alleen nog licht. Is dittoestel hopeloos verloren?

joseken 12-07-2011
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Mijn moeder kocht deze gsm 4 maanden gelden.
Van in het begin problemen met het toetsenbord.
Het is zeer moeilijk om woorden te vormen,en heeft reeds gebrukssporen door op te drukken.

Het blikken plaatje, wat in dit geval een toetsenbord genoemd wordt heeft een zeer goedkope uitstraling.
En is ook waardeloos.Mijn moeder kan hem niet meer gebruiken, 50 euro verloren dus.
Is binnengegeven en zouden gebrukssporen zijn maar perfect werken volgens de fabriek, wat zeker niet waar is.

JJ56515 15-06-2011
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Inmiddels heb ik deze telefoon bijna driekwart jaar en hij bevalt uitstekend. Ik ben iemand die veel belt verder niet van poespas houdt. Dit toestel sluit perfect op die behoefte aan.

Mobieltjes lijden in mijn bezit een zwaar leven want ik laat mijn Nokia 2720 zeer regelmatig op de grond kletteren. Desondanks blijft hij het prima doen en ook het buitenste scherm doet het nog altijd. Het bereik is overigens ook prima, zelfs in de meeste liften kan ik gewoon bellen.

Grootste pluspunt van deze clamshell telefoon is dat hij zo ontzettend lang is, echt geweldig. Deze telefoon heeft uitgeklapt ook daadwerkelijk het formaat van een telefoon! De knoppen zijn ook super, lekker groot en gemakkelijk te bedienen.

Aanrader.

Stefanie1974 18-11-2011

Ik ben inderdaad ook erg tevreden over deze telefoon! Ik heb hem om te bellen en gebeld te worden, dus hoef niet zo een modern ding. Bereik is inderdaad erg goed! Voordeel van deze vind ik ook dat je niet per ongeluk nummers belt omdat hij in je broekzak zit.
Mijn oude is helaas kapot gegaan na 3 jaar, maar ik heb weer deze gekocht!

Peter143 21-05-2011
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Ik heb deze nokia gekocht omdat ik een eenvoudig toestel wilde, met als voornaamste functie bellen. Ik dacht vooraf dt dit toestel ook met PC Suite van Nokia kon communiceren, maar helaas. De vormgeving vind ik mooi en mijn voorkeur gaat uit naar uitklaptelefoons. Deze Nokia is degelijk en makkelijk in gebruik. Het enige dat relatief snel uitviel was het scherm aan de buitenzijde. Dit blijft een gevoelig punt bij alle uitklaptelefoons. Mijn vorige (Motorola Razer)had hier ook last van. Conclusie: eenvoudig en degelijk toestel voor een goede prijs.

Boer1966 18-05-2011
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Dit is mijn tweede Nokia 2720 fold. Heb nu meerdere keren gehad dat het toestel vastliep. Dit was alleen te verhelpen door de batterij te verwijderen en weer terug te plaatsen.
Dit toestel heeft vele mogelijkheden maar de kwaliteit laat zeker te wensen over. Geen aanrader.

Caroline_be 03-02-2011
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Deze gsm is de goedkoopste die ik tot nu toe gehad heb. Ik had zelfs een samsung ultra touch maar de gebruiksvriendelijk liet te wensen over. Ofwel was ik té snel of té traag en de bedoeling van een gsm is toch dat je er kunt op rekenen op alle momenten. M'n vorige 3710 kostte 200 euro en liep nu en dan vast én dit net op de meest stresserende ogenblikken waarbij ik zulke toestanden kon missen als kiespijn.
Dit toesel is handig, erg gebruiksvriendelijk en ook mooi. Qua degelijkheid voel ik wel dat het bovenste klepje niet is zoals m'n andere toestellen maar die waren dan ook allemaal fors duurder. Dus prijs kwaliteit is dat ook een topper. Beltonen heb ik al gratis gedownload via bluetooth en dat ging ook prima! Eén klein minpuntje (als je dat een minpunt kunt noemen) is dat je vlug je vingers ziet op de zwarte display. Maar dat is dan ook niet meer dan normaal...Echt een aanrader!!!!
Toch nog een vraagje : kun je de muziek om je te wekken stiller instellen? ik word elke morgen wakker met luide muziek. Heb wel al zen en harp gedownload maar het geluid is me echt te luid:-(

Mr caem0018 31-12-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Nu ruim een jaar in gebruik.
Nog steeds een prima telefoon.
Het (nog) niet aanwezig zijn van een mini USB aansluiting voor bestanden overdracht en opladen blijf ik een gemis vinden (al zijn daar bij de meeste merken al vergevorderde afspraken voor las ik).
Jammer dat Motorola in Europa zo weinig doet, die hebben dat concept al langer in gebruik (zelfs bij de meest simpele telefoons).
Bluetooth is wel aardig maar ook niet meer dan dat (gebruik het nooit).
Dit clamshell model blijft fraai van uiterlijk en formaat.

Nietmeergebruiker 29-12-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Ook bij mij ging het buitenste display al na drie maanden kapot. Bovendien lekte het toestel sindsdien stroom. Volgens Dixons een 'standaard gevalletje drukschade' en dus geen garantie. Onzin natuurlijk, ik ga voorzichtig met m'n spullen om. Zelfs de beschermingsstickers zaten er nog op. Gewoon een slecht ontwerp. Niet kopen deze Nokia-rommel en al helemaal niet bij Dixons!

kobra1202 20-11-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Ik heb deze in het rood aangeschaft en ben er helemaal blij mee. Heb inderdaad wel expliciet aangegeven Nederlands talig menu te willen en dat zit er dan ook gewoon op. Het schermpje is superhandig, ik vind de vormgeving erg mooi en je kunt er goed mee bellen en sms-en. Duidelijk toetsenbord. Mijn ouders zijn ook enthousiast en zijn nu ook zover dat ze het met dit mobiele toestel wel willen proberen. Grote toetsen, klein omdat het dicht te klappen is. Praktisch toestelletje!

ClemensJR 07-06-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

De 2720 fold gekocht bij The Phone House. Binnen 14 dagen was het buitenste display kapot. Terug naar de winkel, zegt de medewerker dat het waarschijnlijk drukschade is en buiten de garantie gaat vallen. Deze telefoon wordt bewaard in een tas en is niet onderhevig geweest aan enige vorm van druk. Kortom telefoon defect en slechte garantie service!!

Vinnyvdivici 03-05-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Goede telefoon! Bluetooth werkt perfect in mijn auto. batterij gaat lang mee 3+dagen. Schermpje op buitenkant is erg handig, ook snoozefunctie met knopje op buitenkant is erg handig. Ik heb hem nu al half jaar en ziet er nog steeds als nieuw uit. Mijn vriendin heeft zelfde in rood is ook erg tevreden ermee.Goede telefoon ziet er mooi uit en heeft een mooie prijs. Ik heb hiervoor 3210, 3510,6230 gehad en deze is even sterk en goed en gebruiksvriendelijk als die oude telefoons van me.Foto's zijn leuk voor op feestjes maar geen topkwaliteit natuurlijk.

Verpleger31 22-11-2011

Indien er iemand belt, en de gsm is dichtgeklapt, staat er dan aan de buitenkant op wie er belt? Zoek een gsm voor mijn vriendin voor Kerstmis.

gentlesinger 23-03-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Mooi toestel vooral de uitvoering in rood leuk damestoestel.
Eenvoudig in gebruik,duidelijk afleesbaar.
Alleen weinig geheugen en niet uit te breiden blijkbaar.
Internet instellingen kan ik tot op heden nog niet blokkeren.
Foto,s zeer matige kwaliteit.

Eduarduss 15-02-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Heb dit toestel nu een maand in mijn bezit
en ben er tevreden over.
Toch heb ik enige aanmerkingen.
Verder, waarom moet nou alles minder zijn
als je alleen wilt bellen en sms'en?
Het scherm is weliswaar goed zichtbaar maar alles is wel erg grof (minder pixels)
en buiten Europa bellen kan ook niet met dit toestel.
Is het de bedoeling van Nokia dat je beter een zakcomputer aan kan schaffen dan een telefoon?
Is tegenwoordig een ding waar je enkel mee kan bellen toch maar iets voor debiele bejaarden?

301050 31-01-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

mooi en doelmatig toestel, gote toetsen en een prima verlicht scherm, zeer duidelijke weergave.

jans1949 05-01-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Ik heb deze Nokia 2720 ook gekocht en het is een geweldige gsm.
Vooral de grote toetsen zijn een voordeel voor mijn wat dikkere vingers.
Heb eerder een Samsung gehad en dat merk hoef ik niet meer.

19-jarige 03-01-2010
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Het uiterlijk van de GSM is inderdaad erg aantrekkelijk. Daar is niets op aan te merken.
Maar ik kom van een GSM die nu €10 duurder is dan deze, de Samsung S3500, en daarbij is dit een peulschil. De software op deze GSM is totaal niet flexibel, het scrollen in menu's is een ramp, de mogelijkheden zijn in mijn ogen met opzet vermindert, om de kwaliteit te drukken van de prijs.
Bovendien zijn de toetsen ook veel te groot waardoor berichten typen erg traag gaat.
Als je overweegt deze GSM te kopen, ga maar eerst kijken als er geen andere ligt! (behalve als looks boven gebruiksgemak gaat.)
ook de ideale GSM voor iemand met dikke vingers, halfblinde mensen of mensen die houden van traag typen.

woepie 25-11-2009

--------- update review 25-11-2009 ---------
Inmiddels heb ik dit toestel ruim een maand in mijn bezit en het is absoluut alles wat ik in het begin al dacht. Werkt heel goed en is zeer duidelijk. Mooi en helder scherm, duidelijke toetsen, prima geluid, kortom, ik kan er niets negatiefs over zeggen. Ook luister ik graag naar muziek, en ook dat is op dit toestel prima te doen. Niet dat ik hem daarvoor had gekocht, maar het is soms leuk meegenomen. Echt een topper.

---------- oude review 29-10-2009 ---------
Toestel inmiddels een aantal dagen binnen en al is het eerst wennen na mijn Samsung U800, dit is een echte aanrader als je niet teveel poespas op je telefoon wilt hebben. Klein, licht, duidelijk, makkelijk in gebruik, goed geluid, voldoende mogelijkheden, en ook nog eens een juweeltje om te zien. Ik ben er inmiddels enorm blij mee.

Asra 07-11-2009
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Een uitstekende telefoon die gelukkig weer als telefoon op de markt gekomen is. Hij heeft grote en makkelijk bedienbare toetsen. Daardoor is SMS'n en agenda bijhouden een stuk gemakkelijker dan met de minifriemeltoetsen op de meeste telefoons.

Harrie C 02-11-2009
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Een geweldige telefoon die er goed uitziet en aardig wat kan, en dat voor een leuke prijs.Makkelijke bediening door de grotere toetsen als een ander model. Geluid is prima en een heldere display.
Deze is wat aan de kleine kant maar dat neem je voor lief. Echt een aanrader.

Celie 25-10-2009
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Toestel week in bezit en ben er al gek op!
Goede Nokia programma's - plenty mogelijkheden en niet vergeten zéér grote toetsen.
Ligt zeer gemakkelijk in de hand.
Het digitaal klokje op het buitscherm ook prachtig.
Digitaaltje echt goed en voor een betaalbare prijs.
Top van Nokia.

JoViFilm 22-10-2009
Geschreven voor: Nokia 2720 zwart

Heb het toestel een paar dagen in bezit, en eindelijk, een toestel met prettig grote toetsen, daarbij ook nog een mooi uiterlijk, ligt gemakkelijk in de hand, niet te duur, kortom wat wil je nog meer. Zeer tevreden met dit toestel,